Lördag

Kategori: Allmänt

Idag har jag hunnit med en massa saker. Först till stallet och iväg med Chanel till ridhuset. Blev bara galopp idag och jag tyckte hon fick riktigt luftig å fin galopp tillslut. Tränade även samlad skritt som hon har väldigt svårt för, men nu börjar hon förstå att man inte bara ska ta stora långa kliv, utan även kunna korta stegen lite :).
 
Sen mockade jag och fixade foder till alla hästarna. Åkte hem till Dalvik och bytte om för att åka med familjen till kupolen. Lee fick 2 par nya skor och jag hittade ett par Jeans på rea som kostat 1200:- och jag köpte dom för 80:- det kallar jag REA!!!
det var udda stl, så det är ju tur att jag är liten ibland.
 
Åkte hem bakade en super god äppelkaka, jag lyckades göra någonting som smakade gott!
Nu blir det hamburgare, en påse godis och filmmys! Det var inte igår, så en riktigt härlig dag!
 
Imorgon laddar jag för en heldag med ridning och hästar längtar redan :)

Kommentarer

  • Elin säger:

    80?! Det var riktigt bra från tolvhundra haha! :) Låter som en bra lördag :)

    2013-02-23 | 22:57:59
    Bloggadress: http://ryttargladje.blogg.se

Kommentera inlägget här: