Coco 1:a på Rankinglistan

Kategori: Allmänt

Coco 1:a på rankinglistan bland alla hästar upp till 6 år!! Ni kan gå in här och kolla! Chanel fick nöja sig med en 6:e plats detta år!
 
Känns bra att gå tillbaka och kolla idag när allt bara kändes skit!!Coco gjorde inte ett byte bra och jag kände mig totalt värdelös!!Vad gör man dessa dagar? Bryter ihop och kommer igen, förhoppningsvis :) Har en riktigt dålig period som jag måste komma över snart. Har mycket i huvudet, många olika pusselbitar som ska falla på plats, allt bara snurrar, ingen ork och vet snart inte hur f.. man rider.
kan kolla på bilder och glädjas av dom
 

Kommentarer

  • ingela säger:

    brukar ju trassla lite när man ska träna in ngt nytt i sitt sätt att rida :) så bara nöta på så trillar det strax på plats :D för du är så målmedveten och duktig! :)

    Svar: Ja jag vet ju det egentligen men ibland känns det som man är värdelös och undrar vad man håller på med! Men bara att komma igen
    Om Mig!

    2013-12-30 | 21:22:10
  • Monica säger:

    Härligt Emma och Coco, etta!! Att du inte vet hur man rider tar jag med en nypa salt ;) du är hur duktig som helst! och snart går det bra igen,.det är lite det som är tjusningen med dessa underbara djur! Kram till dig <3

    Svar: Så sant så!
    Om Mig!

    2013-12-30 | 23:11:47
  • Ida Ernstson säger:

    Ja tror Emma behöver en Styrkekram!! För rida kan du!! Men de där med mycket i huvudet och man blir stressad.. Så är ja också!! Och jag vet hur drygt och svårt de är!! Jag hade vela vara lite mera avslappnad och tänka i nuet att allt ordnar sig. Men jag är inte sån. Kommer förmodligen aldrig att bli. Även fast jag vet i efterhand att allt faktiskt ordnar sig.. Kämpa på vännen!! Och du är bäst på att rida så den energin du lägger på att känna dig värdelös. Lägg den på något annat!! För grym på att rida kan ingen ta ifrån dig<3 bamsekram

    Svar: ❤️Tack Ida
    Om Mig!

    2013-12-31 | 08:30:47
  • Anna-Lena säger:

    Emma, du är ju helt grymt duktig på att rida! :-)

    2014-01-02 | 22:19:39

Kommentera inlägget här: