Bästa och sämsta med 2013

Kategori: Allmänt

Nu vill jag höra vad det bästa med 2013 varit för er alla som läser och även det mindre bra som hänt!spännade att få läsa om era minnen och händelser 
 
 
Bästa som hänt mig är såklart flyinge och Globen och även Falsterbo fantastisk känsla att få rida på dessa fina arenor! 
 
Det sämsta med detta år var....När vi körde över våran hund
Mormor gick bort
När Chanel gjorde illa sig
och när mamma och pappas vedpanna gick sönder som kostade dom en massa pengar, som dom inte har. 
 
Det har hänt mycket annat runt omkring, våra grannars hus brann mm. Jag ger en extra tanke till dom som mist någon/något!
  
 
 

Kommentarer

  • Rebecca Joli säger:

    Det bästa är att zamona födde ett friskt och fint litet föl, och att CC har blivit stor nog att ridas in. Det sämsta är att jag inte haft någon häst att rida och att CC varit skadad.

    2013-12-28 | 09:53:02
    Bloggadress: http://www.joliresorthorses.blogg.se
  • Marika säger:

    Det har hänt många bra saker men inom hästeriet är det bästa att vi köpte vår glädjesprindande shettis Ville och att jag började träna för dig faktiskt

    Det sämsta är att vårt bygglov på stallet ännu en gång blivit försenat pga krångliga grannar

    Välkommen 2014, nya friska tag :)


    Svar: Tack underbara du! Gott Nytt År och hoppas grannarna ändrar sig kram
    Om Mig!

    2013-12-28 | 13:41:33
  • Malin säger:

    Det bästa inom hästeriet är utan tvekan att jag hittade och köpte min pärla Ellie,så lycklig över henne:)

    Det sämsta är nog i början av året då en människa höll på att ta ifrån mig all ridglädje och självförtroende,men jag lärde mig mycket av det och växte.nu har Ellie gett mig all ridglädje och motivation tillbaka!inget ont som inte har något gott med sig!

    Svar: Fina Ellie Kram till dig Malin! Du har lärt sig så mycket detta år
    Om Mig!

    2013-12-30 | 12:54:31

Kommentera inlägget här: