Jobb vecka

Kategori:

 
Denna vecka jobbar jag för fullt. Heltid på posten och lektioner 3 kvällar, det blir sena kvällar och långa dagar men mina elever ger mig energi så jag orkar. Älskar verkligen när dom får in känsla för något, känner glädje med dom.
 
Jag saknar mina älskade hästar, dom har fått 2 vilodagar nu när jag jobbat. Imorgon ska jag äntligen få rida längtar så mycket, ska kramas och gosa med dom så får jag energi till resten av veckan. 
senaste dressyrpasset på Chanel var helt magiskt, allt bara stämde hoppas verkligen vi kan fortsätta där.  Hennes galopp börjar bli lika bra som traven, kände 2 språng där hon verkligen satte sig samtidigt som hon drev på framåt! fantastiskt, jag vet att det finns där! gäller bara att bygga upp styrkan sakta mer å mer. Coco busen har varit lite upp å ner, lite fräck och inte så samarbetsvillig men jag tror han är inne i en uppbyggnadsfas då kan han tycka allt är jobbigt, speciellt att göra det jag ber om. 
 
Fin vinter bild på finaste. Längtar inte alls till vintern, kan få bli höst och sen vår å sommar igen. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: