Dagens träning

Kategori: Allmänt

 
.....ja vad säger man, Coco visade sin sämsta sida för Birgitta och lyssnade inte alls på mina hjälper. Bytena som har gått otroligt bra, varit stora luftiga och precis på min hjälp, funkade inte alls!! När han tillslut tyckte att jag var jävligt dryg körde han upp huvudet och stack iväg. Men skickliga Birgitta tyckte det var så bra för han ska lyssna på sin lilla ryttare, alltid!! Det är lite så här han blir på tävling, lyssnar inte på hjälperna men då brukar jag bara glida med så löser det sig ok. Fast att det bara kändes skit så var det otroligt nyttigt för att jag i framtiden ska kunna rida honom hur jag vill!! Och nu är det faktiskt dax för Coco att lyssna på mig jämt och inte bara ibland. 
 
Imorgon är det Chanels tur. Längtar 
 
Fin men inte alltid lätt att rida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: