Vilken Helg!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar helg jag har haft, så skönt efter en jobbig vecka med magsjuk Lee. En seger i första Msv B starten och en andra plats i dagen Msv C!!!
 
Coco fick tävla två dagar och det märktes att han var lite tröttare idag, han är ju bara bebis ännu. Så nöjd över hans temperament denna tävling, ridbar, lyhörd och litade på mig. Sen behöver vi lite mer rutin för att känna att vi kan prestera bra på alla saker!!
 
Så nöjd över min svarta snygging
 
Fick även hem min nya (begagnade) childeric sadel, som passade Chanel utmärkt, kom om henne riktigt bra!
 
 
 
Härlig galopp!!

Kommentarer

  • Pirkko Jönsson säger:

    Grattis till dina fina resultat!!!Du är jätteduktig❤Fina duktiga hästar👌👍Kram Pirkko❤❤❤

    Svar: Tack pirkko va snäll du är!!
    Om Mig!

    2013-04-28 | 22:25:05

Kommentera inlägget här: