Örebro!

Kategori: Allmänt

Det blev en låång dag i går. Första klassen startade jag 14.45 och sista 20.30 så vi var hemma vid 01 på natten!
Chanel skötte så bra och tyckte det var jätte kul att komma ut på tävlingsbanan igen :)
 
Första klassen Msv C kom vi 2:a av 30 st!!Hon kändes fin men jag var lite nervös så det blev lite små missaruppfattningar.
I andra klssen Msv B gick hon så bra och skolorna var riktigt fina, men domaren var inte alls på min sida!
Vi hade två stora missar, ryggning och ena bytet som jag fick en 1 på!!
Min sits/inverkan brukar jag få en 8 på men jag fick 5,5....??? Jag fattar ingenting, men så är det med denna sport!
Bara att bryta ihop och komma igen.
 
Hade världens bästa hästskötare med mig Elin, hon gjorde ett kanon jobb så jag hoppas hon vill följa med fler gånger.
 
Bilder kommer sen

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Grattis till 2:a platsen :)

    2013-04-02 | 15:13:03
  • Sirpa säger:

    Grattis till placering :-) Glöm den andra klassen, vi vet att din sits och inverkan är superbra!!!

    Svar: Tack så mycket Sirpa!!Första domaren älskade Chanels energi, den andra gillade inte alls energin. Men vad jag vet så måste man ha energin för att kunna samla.
    Om Mig!

    2013-04-04 | 19:46:10
  • Sirpa säger:

    Ja, det är väl grunden till samling enligt läroböckerna :-) Ja, ja - som sagt - glöm det!!

    2013-04-04 | 20:43:59

Kommentera inlägget här: