En 2:a Plats!!

Kategori:

Idag åkte vi med Donnar till Fagersta för att starta en Msv C!
Donnar är bäst på dom sakerna som är svåra, därför är Msv C väldigt svårt att rida honom i. Om ett program skulle innehålla byten i vartannat, skulle Donnar vinna ha ha!! För att rida svårare klasser måste man kvala och då är det 2 Msv C på 62% som gäller och därefter 2 Msv B 62%!!Det går inte att direkt hoppa in i en svårare klass.
 
Han kändes riktigt fin på framridningen och var som bäst 10 min innan vi skulle in på banan. Väl inne på banan skötte han sig bra, bjudningen kunde ha varit bättre emellan åt, så lite missar blev det när han inte tog skänkeln riktigt när jag ville. Men jag är super nöjd och det tror jag Donnar också är!!
Resultatet blev en 2:a plats på 66,44%!!
 
Tyvärr hade vi ingen kamera med oss så det blir inga bilder. Kanske kan jag försöka lägga ut filmen på ritten!
 

Tummen upp för Donnar!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Tjoho! och en 7:a på framåtbjudningen wiho!

    Svar: Ha ha ja tur de inte ser lika jobbig ut somdet är!
    Om Mig!

    2013-04-07 | 21:18:06
    Bloggadress: http://ryttargladje.blogg.se

Kommentera inlägget här: